دسته‌بندی نشده

مشاورۀ تلفنی رایگان یک ربعه توسط مهندس سلیمی برای کنکور و پیش‌دانشگاهی

متاسفانه برای آقای سلیمی امروز ممکن نشد که در دفتر انتشارات حاضر شوند. به زودی برای جلسه بعدی زمانی با ایشان هماهنگ خواهدشد

ساعت ۱۴ تا ۱۸

امکان ثبت نام مشاورۀ تلفنی رایگان یک ربع ساعت با مهندس جلال سلیمی از ابتدای صبح روز مشاورهُ باز می‌شود ( پس از ثبت اطلاعات در ساعت مربوطه با شما تماس گرفته خواهد شد) “توجه شود که ظرفیت محدود است” :

لينك صفحۀ ثبت نام در روز مشاوره در اين صفحه قرار گرفته می‌گیرد و جلوی ثبت نام باز می‌شود

روی لینک زیر کلیک کنید:

https://daryaftpub.com/counseling/

. دوستان عزیز، شما به مهمانی دریافت، تا کنون دو قرار مهم داشته اید. دوشنبه های هر هفته شما می توانید در سایت ما ثبت نام کنید و وقت مشاوره بگیرید. ما با شما تماس خواهیم گرفت و ظرف مدت یک ربع می توانید سوالات آموزشی یا کنکوری خود را با مشاور خود، جناب آقای جلال سلیمی مطرح کنید. مشاور: آقای جلال سلیمی ✅عضو دپارتمان فیزیک موسسه فرهنگی آموزشی انتشاراتی اندیشه سازان ✅مدیر واحد مشاوره آزمون های آزمایشی موسسه اندیشه سازان ✅طراح سوالات آزمون و نویسندۀ کتاب های فیزیک موسسه اندیشه سازان ✅دبیر هیئت تحریریه “گزینه مشاور” ✅مدیر و موسس مجموعه آموزشی مشاوره ای رتبه سازان ✅مشاور موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو ✅کارشناس تصویری DVD های تصویری گزینه دو هفته ی آینده شما می توانید در دو زمان 14 تا 16 و 16 تا 18 ثبت نام کنید.  از استقبال شما عزیزان سپاس گزاریم. قابل توجه است، اکثر سوالات و نکاتی که توسط شما عزیزان مطرح شده به طور کلی عبارتست از: – درحال حاضر برای شروع کردن به درس خواندن دیر نیست؟ – درس های ریاضی و فیزیک را چطور باید خواند؟ – کدام یک از منابع تستی مناسب تر هستند؟ – برای قبولی در دانشگاه باید چه درصد هایی داشته باشیم؟ – در آزمون های تستی چه روشی را پی بگیریم تا رشد محسوسی داشته باشیم؟ – در کلاس های کنکور شرکت کنم یا خیر؟ – چقدر می توانم به تراز‌هام در آزمون‌های آزمایشی اعتماد کنم؟ – نحوۀ برنامه ریزی صحیح چطور باید باشد؟ و … امیدواریم از این فرصت استفاده کرده باشید. دوشنبۀ هفتۀ آینده می توانید برای مشاوره ثبت نام کنید. به زودی شما می توانید آنچه از مشاور خود می خواهید را با ما درمیان بگذارید و فایل صوتی مشاورۀ خود را از ما دریافت کنید.

در چند ماه پیش رو، نیاز دانش‌آموزان عزیز کشورمان به مشاوران واقعی و قابل اطمینان بیشتر خواهد شد. نه برای برنامه‌ریزی، چرا که نحوه برنامه‌ریزی را آموخته‎اند و هر فردی با توجه به شناختی که از خود و شرایطش پیدا کرده است، ویژگی‌های یک برنامه‌ی واقعی و منطقی را می‌داند و آن را پیاده می‌کند؛ اما در مواردی خاص و ویژه برای دانش‌آموزان سوالات بنیادی و اساسی پیش خواهد آمد، که نیازمند مشاوره و راهنمایی قابل اطمینان است.
ما متوجه شدیم که گروه مشاوره جناب آقای مهندس سلیمی که جز مشاوران شریف و با سابقه کشور هستند، امکاناتی را برای تمام دانش‌آموزان کشور در هر مقطع، با هر نوع سطح مالی و هر میزان از نیاز به مشاوره، از ده دقیقه تا ساعت‌ها، به صورت کاملا دقیق و طبقه‌بندی شده در «سایت یکِ مهر» به وجود آورده‌اند؛ بدون اینکه دانش‌آموزی دچار اضطراب شود یا بازیچه دست بازاریابانی شوند که گهگاه با انواع شگرد‌ها، خود را بعنوان مشاورمعرفی می کنند.
پیشنهاد ما این است که اگر نیازمند شنیدن پاسخ درست و قابل اطمینان هستید، از این امکان استفاده کنید و خودتان را در دام کسانی نیندازید که می‌خواهند با یک تماس تلفنی، محصولات رنگارنگی را به شما تحمیل کنند.

به سایت یکِ مهر مراجعه فرمایید:?
www.yekemehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *